gizemird kızlar moralim çok bozukkkkk bugün doktor kontrolüne gitmiştim 27 haftalık oldum. doktor bebeğin kilosu 10 gün geriden gidiyor dedi 980 grammmış boyu iyi dedi ama kilosunu takip edicez. endişelenecek bir şey yok ama karın çevresinde az dedi kilosu. balık yağı ve kan vitamini verdi kullan dedi beslenmeni protein ağırlıklı yap dedi haftaya tekrar gel kilo alacak mı bakalım dedi. korkuyorum kilo almamışsa başka doktora yönlendirecekmiş beni. ben bir de sigara içiyorum acaba ondan mı kilo almıyor bebeğim??? eşim de kilo almıyormuş bebekken. eğer haftaya kilo almazda beslenmemle alakalı değilmiş sonrasında ne olacak bilmiyorum yaşayan var mı benim gibi beni ne gibi süreçler bekliyor??
poncikella0707_ gizemird Ayrıntılı ultrason yaptırdın mı ? Kordondan beslenmesiyle alakalı bir durum da olabilir. Kan akışına bakıyorlar ayrıntılıda
Merve201119 gizemird detayli ultrason yaptirmismiydin bebegi besleyen damarlara bakilmismiydi canım sigara içiyorum diyorsun zaten sigara çok zararlı internettede yazıyor bak bebegin oksijenini ve besin teminini kısıtlar diye bence şuandan itibaren kesmelisin bebegin için beslenmene çok dikkat et vitaminleri kullan insallah haftaya güzel haberler al olurmu🙏🙏
Ezgisrerkli Bana da 2 hafta geriden geliyor demişti, balık yağı mıydı hatırlamıyorum öyle bir şey yazmıştı kullandım kilo alımı olmuştu. Erken doğum riski olabilir demişti ama 39+1′de doğum yaptım 2960′tı kilosu çok şükür 🤲🏻
gizemird Merve201119 yaptırmadım galiba kilo alımı olmazsa detaylı ultrasona yönlendirecek doktor beni
PapatiA gizemird yok canım endişe etme ben 27 de gıtmışım kilosuna baktım 875gr yazıyor gayet normal demıstı ulturasyon kağıdında karsılarındada tam gunu yazıyo bu durumda senınde normal gözüküyor bazı doktorlar kilo lü bebek baz alıyor sanırım ondan kilolu dıyor banada 30haftadan sonra geriledi dedı
Minigim38 Ben 26. Haftada 844 gramdi bana kilosu normal geldi ama muzlu cevizli süt ,cicibeli süt, nesguikli süt, sütlac, kasar peyniri ye onlar kilo yapıyormuş