2 gün önce 2li tarama için çam sakura hastanesine gittim, ultrasonla bakıldı bi sorun yok denildi, kan testi istediler verdim çıktım,en geç 2 hafta sonra sonuç çıkar dediler.Bugün hastaneden aradılar, doktorunuz yarın gelip kan vermenizi istiyor dediler, verdik ya 2 gün önce dedim bi problem mi var neden tekrar istiyor,biz bilmiyoruz sadece arayıp haber vermek görevimiz deyip kapadı.Çok tedirgin oldum, öncesinde de düşük yaşadığım için ama bir problem olsa ultrasonda söylerdi gibime geliyor.Birde zaten sonuç çıkmamış ki e nabızdan baktım 2 olduğu içinde çıkıp baktı bi problem vardır da diyemiyorum, başınıza böyle birşey geldi mi?