neseligunler benim gebelik şekeri çıkmadığı halde karın çevresi hep 2 hafta önden gitti, doktor tatlıyı meyveyi kontrollü ye diyip duruyo . Biraz yediklerinize dikkat edin karbonhidrat ı azaltın tatlı tadımlık yiyin yazın meyveler kendini güzel yedirtir ama onları da porsiyon kontrolü olmadan yemeyin derim bi şeycik olmaz nasipse