2kizanasi 25 ağustos günü aldım bizimle yakın olanlar var mı? İkinci gebeliğim ama aşırı heyecanlıyızz günler geçmek bilmiyor sıcaklar ödem falan iyice zorlamaya başladı bir an önce olsun bitsin 😱
Leylasima 2kizanasi benimde ikinci gebelik 26 Ağustos bizimde sezeryen bir yandan oğluma kavuşacak diye mutluyum bı andan eşim yanında olamayacak onun üzüntüsü var karışık duygular içerisindeyim ya,😔😔
Ogretmen_Anne_ 2kizanasi normalde 25 ağustosta doğurtcaktı doktorum ama vazgeçtik 40. Haftayı bekleyeceğiz sezaryen için
Caglaa94 smryy yaa ne güzel inşallah sağlıkla kavuşursunuz 🌸 heyecan var mııııı, biz heyecandan kaç gecedir uyuyamıyoruz da 😂
Ezber 19 ağustos ilki normaldi cok zor oldu ikinciyi riske atmak istemedim hayirlisi ile insallah guzel dogum olur herkes icin 🤲
2kizanasi Ezber 2 gün normali bekleyip acil sezaryene alınmıştım ilkinde çok fenaydı şuan çok rahatim