VildanD Valla ben doğurana kadar kullandım canım😁 Bağımlılık yaptığı için mi bilmiyorum ama öyle olsa doğumdan sonrada kullanma ihtiyacı duyardım. Benim doktorumda aksine bulantım geçmiyor dediğimde, prilama devam hic bir zararı yok demişti. Bi sıkıntı da yaşamadım canım