MyLittleMiraclee Çiğdem hoca kesinlikle normal doğum taraftarı. Benim doğumum sezaryen oldu ama kendi isteğimle 🤗 Çünkü oğlumun gelmeye hiç niyeti yoktu. En son 39+4 te Çiğdem hoca kontrole çağırdı yine nst de sancım çıkmadı, hiç açıklığım yoktu, başka hiçbir belirtim de yoktu. Ben 40+0 a kadar yine normal bekleyeceğimi ama 2 güne gelmezse sezaryen olmak istediğimi, bebeği riske sokmak istemediğimi söyleyince Çiğdem hoca da seçimime saygı duydu. 🌸 Birde Maşallah diyeyim Çiğdem hocamın dikişleri mükemmel zaten yanlış bilmiyorsam bununla ilgili birinciliği var 👌🏻