Asdfggff Mavisinannesi Masal Alya Masal Alin ya da sadece Masal koyacağız biz pazar günü geliyor bakalım hala karar veremedik 😂🥰
Merve201119 Mavisinannesi Kızıma Defne ismini koyucam insallah ama Serra Nehir Elfida simay bunlarida çok seviyorum
Ddrjrjrr Her kafadan bir ses çıkacak kafan daha çok karışacak canım. Bence sen öneri sunsaydın içinden seçilse daha iyi olurdu
Mavisinannesi Eyluladam15 güzel ömrü olsun inşallah 🤲 bütün bebislerin .. Duru ismi çok hoş geliyor banada ama ikinci isimde kararsızım 😇