Pamuk1 bizim de ekim ortası görünüyor ben bu şekilde aldıklarımı listeledim
18 adet atlet zıbın 0-3 ile 3-6 karışık olarak
17 adet sadece alt eşofman patiksiz tercih ettim 6 tanesini
10 adet çorap
5 adet tulum
2 adet 5 Li hastane çıkışı
9 adet alt üst takım aldım badileri alttan çıtçıtlı (orta kalınlık)
6 tane patik ayakkabı aldım çıngıraklı ☺️
Kış bebeği olacağı için müslin almadım
1 kadife pofuduk battaniye ve 3 tane daha battaniye (penye-nohut battaniye)
Bornoz havlu
1 adet kapüşonlu hırka
Atletleri bilerek kısa kol ve kolsuz tercih ettim üstüne zaten uzun kollu giyeceği için birde uzun kollu atletin üstüne uzun kollu badi giydirmek falan zor oluyormuş o yüzden de tercih etmek istemedim ☺️ Genelde eşofmanları patiksiz aldım daha uzun süre giyer belki diye düşündüm ve 3 6 ay olarak falan aldım eşofmanları ☺️ Yeni doğan olarak sadece hastane çıkışı aldım diğerleri beden olarak 0-3 3-6 aldım genelde penye kumaş orta kalınlıkta alt üst takımlar kaldım ☺️kadife alt üst takım aldım peluş tarzı da bir iki tane tulum aldım ☺️Bir de aldığım bazı eşofmanlar orta kalınlıkta☺️