Kubraaa58 Serçin ordu doktorumdu çok memnun kaldım serklaj ameliyatımı yaptı onun sayesinde guzel bi hamilelik geçirdım 16 9 haftalık düşüklerım vardı kimyasal geçirdim doktorum ozel klınık açtı pazartesi salı tek hastanede muayenesi biraz pahalı 400 dıger doktorların 250 arayıp dogum fiyatlarını öğrenebilirsiniz