Michail Dilarey ben dun gitdim 35 haftalik 2260 2 haftaya sadece 260 qram almis ama bebek saglikli dedi doktor ben kendim cok zayif oldugum icin genetikdir son haftalarda toparlar dedi endiselenme dedi bende en az 2500 bekliyordum ama diyilmis
huvuuuuff Dilarey evet ya en az 2500 olmuştur diye düşünmüştüm az kilo almış 2 haftada 250 gram almış
izobellaaa-_- Bende 33+1 şuan 34 de gideceğim kontrole 🥹 32+0 2 kiloydu en son sabırsızlıkla hafta sonunu bekliyorum 😅