mrvsrcn şöyle söyleyeyim ben sana. Benim döngüm 27-28 günde birdir. Adet olduğum günden itibaren saymaya başlarım 14 veyahut 15 gün yumurtam çatlamış olur. Eğer adetin başından sayıp 8.günse bugün daha var yumurtlama görmene diye düşünüyorum. Ama düzensizleşmiş ilaçtan dolayı test yapmaya devam et elindekiler yeter söylediğim süre zarfında görürsen eğer. Test biterse de 2-3 gün arayla ilişkiye devam et
Aa pardon adet başından sayınca yapalı bugün 31. Gün mü? Çok gec olmuş sen teste de devam et ilişkiye de en güzeli. Düzenli yaptın mı peki testi? Kaçırmış olabilir misin? Adet bitince 8. Günden sonra mı yapmaya başladın yoksa adeti birinci gün sayarak 8.gün mü yapmaya başladın?