Esraayy Kızlar iki gündür ayak baş parmağının kenar kısmında hafif bi kızarıklık ve çok azda şişme var çözüm önerisi olan var mı 😥
_ozlmm Esraayy peçeteye kolonya döküp sarabilirsin benim de serçe parmağım öyle acıyor ve şişmişti kolonya indirdi ☺️
Sare_benan Esraayy Dolama diyorlar canım soğanı közle ocakta sar parmağına antibiyotik gibi geçiriyor hemen