Benim de idrarım sarıydı çok su içiyordum. İdrarım geliyor tuvalete gidince çok az çişimi yapıyordum. Nereye gidiyor bu içtiğim su diyordum. Başta ihmal ettim üşendim tahlil vermeye. Sonra gebeliğimin sonu olunca tahlil istedi sağlık ocağı. İdrar tahlilini özelde 40 TL ye yaptırdım artık, bir gün sonra çıktı. Normal seviyede enfeksiyon çıktı. İlaç kullandım hemen bitiyor ilaçları. Şimdi idrar rengim düzeldi. İdrarımı da daha iyi boşaltıyorum. Ağrı kanama yanma bende de yoktu. Çok çok az bir kaşınma vardı sadece. Enfeksiyon erken doğumu tetikler. Boş su iç. Hemen tahlil de ver.