Kızlar bugün 1 ay aşısına gittik oğlum için dünden beri hafif öksürüğü vardı onu da bastıralım dedik (sağlık ocağı bu arada) doktor baktı virüs kaynaklı bademcıklerde kızarıklık vard dedi a-ferin yazdı antibiyotik yazdı antibiyotiğe şimdi başlama çocuk kötü olursa başla dedi. Ama ilacın kağıdında 2 yaş altı çocuklar kullanmamalı yazıyor internette de aynı şeyler yazıyor benim gibi olup kullanan var mı yoksa bu doktoru parcalıyım mi gidip