Hhnurrr Merhaba beta hcg sonucum 4808 çıktı acaba kaç haftalık hamileyim 10 Temmuz son adet hastaneye gittim ultrasonda gözükmedi 😔
Hilal-95 Hhnurrr Baya yüksek çıkmış gözükmesi gerekıyordu aslında ama doktor ne dedi vajınal usg ile felan bakılsa görünür diye düşünüyorum
Hilal-95 Hhnurrr anldım canm farklı bi doktora git istersen bekle bıraz daha gayet güzel çıkmış cnkü kese görünür benm 2057 cıktı kese göründü inşallah gittiğinde bebenide görürsün 🙏🏻
Esragoren Hhnurrr inslah cnm sabırlı ol sadece hamilesin zaten sıkıntı yapılacak bi durum yok her bebek aynı değildir insanlarin yorumlarını pek ciddiye alma kendini üzme
ilaydak443 Hhnurrr canım bana doktorum beta 6000 olunca görebiliriz göbekten dedi alttaanda 2000 ustu