Elif-dmn Bebek karnımda sağ tarafta toplanıyor ve göbeğimn ortasında bastırınca boşluk oluyor. Hergun sağ yada solda toplanmış oluyor sağ kasigimdw ağrı oluyor sizde de böyle mi acaba?
Elif-dmn Birminikcivciv genelde göbeğimin hizasında çok aşağıda hissetmiyorum çok şükür hareketleri gayet iyi