Mela benim de kendimi zorladığımda kanamam olduğu zamanlar oldu. Bu aralar çok şükür kanama sıkıntısı yaşamadım. Rahmimde yumruk atılırcasına ağrılar oluyodu çok şükür o da yok şu an ama doktor hala durum aynı dedi. 20. haftaya kadar bekleyeceğiz çıkacak mı yukarı filan diye söyledi de bakalım hayırlısı.