Kbra52 ipek76 bende 31 de hazırladım ama tam hazırladım demekle bitmiyor değiştiriyorsun eksik çıkıyor alıyorsun falan en iyisi geç olmadan hazırlayın
vesilece ipek76 bugün sezaryen günüm belli olduğu halde hazır değil canım 🙈🙈 daha doğrusu 2 rafa dizdim hastaneye gidecek şeyleri, çantaya koymadım
Esrakky ipek76 Kesinlikle hazırla ben 30 da hazırlamıstım 34. Haftamda erken dogum riskim cıktı artık kalkmam yasak iyiki hazır diyorum suanda yoksa yapamazdım
ipek76 vesilece Çantaya koyması bişey değil de sonradan unuttuğun şeyler olabiliyor günün yaklaşmış başla sen😁
ipek76 horozseker kimisi 35.haftada hazırlıyor kimisi 35 36lara gelmiş hala bekliyor napıcaz bilmem😂😂
ipek76 horozseker kimisi 25. haftalarda hazırlıyor kimisi 35 36lara gelmiş hala bekliyo napıcaz bilmem😂😂
horozseker ipek76 bu hafta hazırlıycam dedim yine ev işlerinden ona fırsat bulamam artık haftaya diyorum😂😂
aslansmommm ipek76 32de hazırladım bebeminkileri erken dogum falan olsa hazırlıksız yakalanmak istemiyorum Allah korusun bir de bu kadar yorulacagımı bilsem daha erken hazırlardım agırlaştıkca zor oluyor her iş
ipek76 horozseker bende her hafta aynısını söylüyorum deterjan alıyım yıkıyım bu hafta diye sonra erken erken diye erteliyorum ama artık işe koyulucam 😁😁