Yasee26 Merhaba arkadaşlar bugün Nişan dedikleri şey geldi sabah saat ikiden beride suyum geliyor nst de sancım çıktı ama ben hissetmiyorum çok bu haftada doğum yapan bu olayları yaşayan var mı lütfen söylesin kaç gün burda kalırım ne zamacikarim ?????