Selam kızlar hayalini kurduğum postu şükürler olsun paylaşmak nasip oldu ☺️… 34. Haftamda covid oldum evde deli gibi kaşınmaya başladım kaşıntıyı covide bağladım internette omigron mutasyonu belirtisi yazıyordu kaşıntıdan duramayınca 35. Haftamda gece Ankara şehir hastanesine gittik covid bölümüne aldılar 3 cm açıklık ve sancın var dediler doğum başlamış dediler durdurdular 16 gün hastanede kaldım gebelik koleztazı geçiriyormuşum ( karaciğer enzimlerim yüksek çıkıyor safrayla alakalı bi problem) gebelikten sonra geçer dediler erken doğum ya da ölü doğum riski olduğu için 2 hafta hastanede kaldım 37. Haftaya girdiğim gün doktor doğuma başlatalım dedi 1 de doğum katına alındım suni başladılar saat 5 de deli sancılarım başladı gece 12 ye kadar 6 cm açılmam olmuştu zaten 3 cm açıktı ilerleme çok yavaştı nst ye bağlıyım bi yandan perinatoloji bölümü olduğu için nst den çekmediler onda sancı çekmek ölüm.. doktorlar çok sert bağırma diye bağırdılar bana sezeryana alın dedim herkesi sezeryana alalım o zaman diye azarladı… epidural istedim 6 cm olunca anestezi doktoruna soralım dedi 5 cm deyken suyumu patlattılar suyun patlayınca epidural olmaz dediler… ama bi doktor vardı ki Allah razı olsun Beyzanur isminde çok dua ettim ona hasta psikolojisinden anlıyor tatlı dilliydi ben dayanamayınca damardan buscopan yaptı eliyle biraz daha açtı 7 cm dedi 10 dk doğuma gitti hemen tekrar geldi 10 cm doğum dedi ıkınmada biraz zorluk yaşadım 1 de girdiğim doğumhaneden 1.14 de oğlumun sesini duyduum ❤️ Kesi attılar dikişlerim çok o yüzden bayağı zorlanıyorum otururken kalkarken ama sağlıkla oğluma kavuştuğum için şükürler olsun rabbim sizlere güzel doğumlar nasip etsiiin ben sezeryan düşünüyorum artık 😜 uzun oldu hakkınızı helal edin..