Kızlar sağlık ocağından aradilar bugun 24+3 oldum onlar daha oksapar kullandığımın yeni farkındalar herhangi risk durumum yok çok şükür ayda bir kontrole gidiyorum herey güzel gidiyor ama sağlık ocağından hemşireler bugün dediki oksapar kullandığın için biz sana sevk kagidi vermemişiz onu doktora gideceğin zaman bize şöyle verelim dediler onu doldurmanız lazm biri sende biri bizde kalacak dedi tam olarak bilen var mı ne olduğunu?