Yaseenurrr Kızlar hangi bezi kullanacaksınız ve yenidoğan alacak mısınız yoksa direkt 2 numara mi alacaksınız?
kahvesever__ Yaseenurrr pirma kullanıyorum çok memunum 1 numara almıştım direk 2 numara yeni doğan bebeğe büyük olabilir