Karelinannesi Kızlar adım Ayşe hepinizden dua bekliyorum ilk doğumum ister istemez korkuyorum heyecan da var 🙏🏻 38+1 sancım yok ama açılmam vardı 3-4 cm dedi doktorum eve göndermek istemedi 1 saat önce yatışım yapıldı. Bu akşam doğar dedi en kötü sabaha karşı 🥰
Selimkemalinannesi Karelinannesi canım bi avazda kurtarırsın inşallah benimde sancım yok ama gelsin istiyorum artık 39 olduk sancısız açılma İle mi kontrol ettirdin Suni sancı mi verecekler
19092021 Karelinannesi Allah kolaylık versin canım sağ Salim al kucağına konuşmuştuk postunda hangi şikayetle gittin suyun geldi mi bende bekliyorum daha gitmedim
Karelinannesi Selimkemalinannesi Allah razı olsun canım dün tam 38 haftalıktım çatı muayenem vardı 2 cm açıklık var dedi eve gittim. Bugün öğlen nişanım geldi doktorum tekrar baktı 3-4 cm olmuş dedi eve gitme yatıralım dedi. Biraz önce de suni sancı başladı az dozda tetiklesin diye.. bakalım nasıl olacak 🙏🏻
Maviii bol bol hareket yürüyüş suquat merdiven inip çıkın 3-4 cm çok iyi 10-11 de doğuyor tek avazda kurtarsın allah
Busra156 Suni sancı alanlar nasıl birşey acabaaa çok mu zoor 40+2 olduk muhtemelen yarın yatış dicekler merak ediyorum
Tugbashn Busra156 ayniyiz benide 41+3e kadar bekletip gelmezse suniyle baslatacsklarini soyledi doktor
Rukiyeoz Busra156 ben ılkımde sancım olmadıgı ıcın sunı sancı aldım suyum gelmişti acılmam vardı yanı kendi sancından daha sıddetlı oluyormus oyle diyolar baya zorladı zaten suan ıkıncıye hamıleyım hala dogum olmadı sezeryan falan olmasın sunı sancıya razıyım bebegı kucagına alnca herseyı unutuyorsun cunku
Maviii Busra156 rabbim yardımcınız olsun aslında hepimizin olsun… sağlıklı olsunlarda her acı geçici…
2bebisannesi58 Busra156 valla herkesi bilmem ama ben sanki elektro sok almis gibi belden assagisi yaniyodu sanci geldigi an kitleniyodum acidan bana cok zor oldu rabbim ayse kardesimede sanada bi avazda dogurmayi nasip etsin insallah 🤲
edibe-gul07 Bana da 40+2 de suni sancı verecek doktor korkuyorum 41. 42. haftayı nasıl bekliyor insanlar. Benim her şey normal gidiyor beklemek istiyorum doktorum müsaade ederse
Bebitooo Karelinannesi sancın yokken durduk yere mi alttan bakti sana ya benimde nstde çıkan sancım var ama alttan bakmıyor
tazebiranne_hg04 Karelinannesi ayy inşallah akşama kucağına alırsın 🥹🥹 hiç açılma olduğunu anlayacağına dair belirtin var mıydı acaba bende yarın 38 oluyorum ara ara yalancı sancılardan başka birşey yok
Busra156 2bebisannesi58 ayy amiiinn inşallaah Allah razı olsun rabbim kimseyi o yolda bırakmasın kurban oldugum herkezin yardımcısı olsun