Ruveyda_baskapan Kızlar yarın doğuma giriyorum dualarınızı eksik etmeyin , Rabbim kucağıma sağlıklı bir evlat versin. Bu süreci burada birlikte geçirdik hepinize sevgiler hakkınızı helal edin 🦋
Adensmom8 Ruveyda_baskapan aramızdan1 hafta var hep sizin gönderileri takip ediyodum haftaya neyle karşılarım diye 😂 allah sağlıkla sıhhatle kucağınıza almayı nasip etsin inşallah şimdiden bayırlı doğumlar 🌸
-MinikveAnnesi- Ruveyda_baskapan bi ara 20 li haftalarda sürekli endiselenip postlar açıyordun üst üste ordan tanıyorum seni hatta demistim ne kadar pimpirikli cok ince düşünüyor diye 😂şaka gibi haftalar gecmis 38 haftayı bitirmiş ve doguruyorsun artık sağlıkla gelmissin bugüne Allah sağlıkla kucağına almayı da nasip etsin 🌸 bizim icinde dua et 32+3 üm bende , bizde hayırlı zamanda hayırlı sekilde alalım kucağımıza 💗
minigiminannesi03 Ruveyda_baskapan sağlıkla kucağına al yavrunu inşallah allahim bizlerde nasip etsin o günleri görmeyi miniğimi almayı kucağıma
Ruveyda_baskapan -MinikveAnnesi- ne endişeli zamanlar geçirdim gerçekten ama olsun onlar bile güzeldi, Rabbim kucağımıza sağlıkla almayı nasip etsin
HavvaSonmez03 Ruveyda_baskapan inşallah sağlıklı kucağına alırsın canım hepimiz bu yoldan geçicez inşallah, bizi haberdar edersin ❤️
Ruveyda_baskapan HavvaSonmez03 tüm dualarım sizinle doğururken burdaki tüm fedakar hamişlere de dua edicem 🥰
Mrv_123_bg Ruveyda_baskapan ben gecen hafta dogum yaptim canim spinal. İnan hemen olup bitiveriyor. Saglikla kavusursun inşallah sende bebegine ❤️
Mrv_123_bg Ruveyda_baskapan hic agri hissetmiyorsun. Cunku spinalden once incecik kil gibi bir igneyle uyusturup spinal i sonra vuruyorlar. Anında bi sicaklik hissediyorsun ve uyusuyorsun.