Narinbiranne çok ağrım oldu ilkini doktorum yaptı odadan çıkınca zor yürüdüm sonra zaten yatışım yapıldı sürekli bakmaya başladılar bide benim hiç açılmam yoktu sadece 2cm di. Balon taktılar bana ondan sonra sancım çoğaldı onun üstüne bide sürekli alttan muayene yaptılar doğumum normal olacakdı sancımın üzerine sürekli bide çatı muayenesi olunc dayanamadım sezeryana döndüm