32 haftadan 37 haftaya kadar çalışabilir rapory verdi 37 de raporum başladı şuanda doğumun gerçekleşmesini bekliyorum gerçekleştirdikten sonrada doğum raporunu alıp sgk götürmemiz gerekiyor özel hastaneden raporlamaya gidildiğinde direk veriliyor canım ben bu şekilde aldım :)