Zln2152 Canım ben evlendim direk kalmışım belirtileri hatırlıyorum 4. Gün yaptığımda kıpkırmızı çıktı kan verdim 2034 çıkmıştı . Smdi ise ilk1. Gün test yaptım çıkmadı 2. Gün yaptım çıkmadı die çöpe attım eşim çöpten almış çizgi varmış kuruma çizgisi önemseme ddim attım 2 test daha aldık çıkmadı hepsinde kuruma çizgisi vardı . Netten okudum yıkayınca kuruma çizgisi silinirmiş . Bi çöpe attığım çizgilide kaldı . Neyse ddik yok ama nolur nolmaz kan verelim ağrıyı cekiyorum 3 gün oldu ddik verdik 0,5 . Takvime göre yumurtlama olacağı zaman başladı ağrım kaç hafta oldu aynı . Göğsüm şişti ucu ağrıyordu hepsi gecti . Kasığımda ağrılar tatlı tatlı girip çıkıyor akıntım var . Sanki şeyime tıpa sokmuşumda kan gelmiyor 😂 tövbe Yarabbim valla anlamadım bu işi 😅 yumurtlama gec olursa adette gecikir yazıyor nette , herkes bise diyor valla beynim durdu