Tugcekaya sezeryan oldugumun ertesi günü doktor rahat yürüyebilmem için normal medikal korselerden aldırmış tı klasik. Karnı topluyor dikiş üzerine baskıyı azaltıyor daha rahat kalkıyorsunuz.
Bu iyileşme aşaması için benim kullandıgım.
40 ımız cıktıktan sonra owli kullandım ama dogum yaza denk geldiğinden kullandım da sayılmaz etkisi için bir sey diyemem
Ama medikal korse yürüyebilmek için şart