tgcetprk Kızlar selam yarık ilk randevuma gitmeyi düşünüyorum Ankara da memnun kaldığınız doktor ve hastane önerisi var mı yeni taşındım o yüzden çok bilgim yok
Kevser00 tgcetprk Çukurambar da Ahmet Erdem var canım aşırı ilgili güler yüzlü alanında uzman bi araştır oraya git ben orada takipteyim şuan kesinlikle tavsiye ediyorum
MrvRmzn Ben Prof.Çağrı Gülümsere gidiyorum. Baya işinin ehli. Özel klinik de bakıyor. Araştırabilirsiniz. Çoğu hastane ile anlaşması var.
teachering06 MrvRmzn Merhaba, bende çağrı hocaya gidiyorum memorialde yapacağım doğumumu Allah izin verirse, hastane nasıldı? Süreciniz nasıl geçti? Olumlu ve olumsuz yanları nelerdi?
tgcetprk Kevser00 koru da Ayşegül hanıma gittim bugün canım çok memnun kaldım ama bir aksilik olursa mutlaka değerlendireceğim ☺️
MrvRmzn teachering06 merhaba. Şöyle söyleyim hastane çok iyi üst düzey bir hastane. Hemşireler çok ilgili güler yüzlü. Bütün personeller öyle aslında. Ben sadece yemeklerini çok sevemedim. Bir de odam çok küçüktü. Önceden seçme şansım olsa kesinlikle gider seçerdim.
teachering06 MrvRmzn kaç refakatçi kaldı mesela yanınızda, onunda dinlenebileceği bir alan varmıydı, onunda yemeği felan servis edildi mi, ziyaretçi kısıtlaması oldu mu, eş doğuma girebildi mi
MrvRmzn teachering06 imkan derken? Doğumdan çıktım hemşireler gelip gitti. Bebeğim de şükür bir sıkıntı yoktu. Birşeye ihtiyaç duymadık. Ama odada herşey var. Lohusa şerbeti bile getiriyorlar tam takım. Dolabında bizim için pedler bebek için bez alt açma felan bulunuyor
MrvRmzn teachering06 yani 1 refakatçi yemeği veriliyor. Benim eşim kaldı. Annemde kalmak istedi gerek duymadım. Hastanede sınırlama yok. Bir koltuk var. Görevli akşama doğru gelip yatağı hazırlıyor. Ziyaretçi kısıtlaması yok. Baya gelip gidiyorlar. Aslında bu iyi birşeey değil. Hem gürültü oluyor hem bebekler tehlikeye giriyor. Biz gelmeyi diyemiyoruz. Keşke hastane kabul etmese
teachering06 MrvRmzn teşekkür ederim öncelikle, imkandan kastım şuydu, bazı hastaneler hastane çıkışına kadar temin ediyormuş, emme problemi yaşandığında süt sağma cihazınu felanda temin ediyormuş bu açıdan sormuştum bunlar var mı acaba diye
MrvRmzn teachering06 kıyafet olarak veriyorlar evet ama vize kalmadığını söylediler kendimiz kıyafet verdik. Sağma cihazını da hiç sormadım