Fenogretmeni Kızlar merhaba, İlk hamileliğim şehir Hastanesi’nde takipliyim 37+4 oldum. Ne zaman çatı muayenesi yaparlar bilginiz var mi
Zeyno4225 Fenogretmeni o doktora göre değişir canım benimki 37. Haftada yapacağım demişti 35+5 im 2 gün sonra kontrole gideceğim bakalım tekrar sorarım yapacak mı diye
Aselinannesi3 Bende mutlu hanıma gidiyorum çok ilgili bir doktor haftasına göre gereken tetkikleri yapıyor. Eğer çok kafana takıldıysa yarın gidip sor. Ama ben 37. haftada yapılıyor diye duymuştum çatı muayenesi