38+0 da Dün sabahtan İtibaren parcalar halinde nişanım geldi geceye kadar gecede sancilarim 4 civarı 5 dakikda bire düştü 5 de yatış yapıldı 10.22 de oğlumu zorda olsa 38+1 de kucağıma aldım çok şükür kızlar En iyisi zorda olsa normal doğummus Oğlumu Kucağıma verdikleri an bütün acılarım silindi gitti nasıl doğum yaptığımı bile hatırlamiyordum çok şükür Şimdi karşımda uyuyor minik paşam🥰