askbebek Kızlar 26+1 ‘im ve ayaklarım çok şişiyor. Kendimi çok yorgun hissediyorum. Tuzu azalttım ama yinede çok şiş üst tarafı böyle 150 kilo birinin ayağı gibi Benim gibi yaşayan var mı?
Ebru-3460 askbebek benim de aynı durumda ayaklarım. Şuan evdeyim çalışmıyorum ama çok kötü ayaklarım. Bende 36+3 üm
[silindi] askbebek tuzu azaltmayin direkt kesin:) asitli icecekleri de.. hemen fark edersiniz, ayrica ayaklarinizi buzlu su icinde bekletebilirsiniz. Mutlaka yuksekte tutun🌸
tecrubesizanneadayi12 askbebek ayaklarını buzlu suya koyarsan ödemini alır canım ya da uzanıp ayaklarını havaya kaldırırsan düzenli bir şekilde o zamanda ödemin gider
Deniz34_ 26+3 üz canım evden cıkarken gıydıgım terlık bır saat sonra olmuyor ayakta durunca şişiyor sanırım daha cok