belmayamac Anneolmak188 gynolomexin kullanmıştım mantar için canım. Benimki kronikleştiği için işe yaramamıştı bu ve bunun gibi birçok ilaç. Baya uzun süre tedavi görüp iyileşmiştim
Oznurozdemir Anneolmak188 gynolımexin kutu kutu kullandım. Mantarım geçmiyordu en zararsız olan fitil o. Bi nebze de olsa iyi gelmişti
Anneolmak188 belmayamac bende mantar yok ama verdi bunu bana dedikş beyaz sümüksü akıntın var geçsin diye veriyorum