tomurcukannesi Hndgkce bende 7 senelik tiroid hastasıyımm. İlacını düzenli aldığın sürece hiç bi etkisi yok canımm endişelenme☺️ zaten tiroid hastası olmayanında hamileliği süresince tiroid sorunu oluyo çoğunlukla☺️
AyseUzan ✋ben varım canım ilaçlarını düzenli iç ve ayda bir mutlaka kontrole gidip troitlerine baktır ben daha doğurmadım ama Allah’ın iZniyle bisey olmaz geçmiş olsun
Merveoz Bende tiroid hastasıyım ilaçları düzenli kullanıyorum her ay kontrole gidiyorum tiroidime baktırıyorum . Hersey gayet düzenli böyle devam et dedi doktorum. Bebişe bi zararı olmuyor yani hormon sonucta .
EsraEfe Değerleri kontrol altinda tuttugun surece bi sıkıntı yaşanmıyor. Ama duzenli kontrol ve ilaçları duzenli kullanmak gerekiyor