Kızlar prilam bulantı ilacı kusmalarımı engellemediği için onzyd diye bi ilaç verdi doktorum ama kullanmadan önce internette kemoterapi ilacı olduğu vs yazınca bi tedirgin oldum bir de bi kaç yerde hamilelikte kullanılmaz yazıyor, öyle olsa bu sefer doktorum yazmazdı😀 anlayamadım var mı kullanan yada kullanıp bi sıkıntı yaşayan ona göre başlamak istiyorum ilaca