010203__esra 6 haftalık gebeyim lekelenme var minnacık ve yorucu bir işte çalişiyorum sizce hemen doktora gitmelimiyim hafif adet sancısı var
limoncicegim2 010203__esra doktorum bana her gelen leke benim için risktir demişti gelmen iyi olmuş demişti hemen progestan başlatmıştı çok şükür iyiyiz