Herkese merhaba. 3 gündür sırtımda bir noktada inanılmaz bir ağrı var ne yatabiliyorum ne oturabiliyorum. Daha doğurmadan uyumak haram oldu. Ağrıdan uyutmuyor. Böyle bi durum yaşayan oldu mu? Doktoruma sordum bel kemeri önerdi ama belimde değil sırtımın tam ortasında sol tarafımda ağrı var. Magnezyum ve kalsiyum da kullanıyorum. 32. Hafta bitiyor bugün