Ilay-1 Yumurtlamaya göre en geç bugün adet olmam gerekiyordu ama gelen giden yok dün akşam yaptığım test ama plastiğinden çıkararak yaptığım içinmi böyle çıktı anlayan bakabilirmi
minnakannesi08 Ilay-1 yani çok dikkatli bakınca var gibi canım ama bir kaç gün daha bekle istersen yada erken gebelik testinden alabilirsin
Nujinkanat aylinpalaa bende göremedim birkaç gün daha bekleyin hemen çıkmayabilir bir günde belli olmuyor ki
Ilay-1 minnakannesi08 bu erken gebelik testi zaten ama yumurtlamamdanda adetimin ne zaman olacağındanda şüpheliyim düzensiz çünkü