minipanda Merhaba bu doktor da muayene olan oldumu memnun kaldinizmi ,ucretler ne kadar mauyene ucreti tahlil ne kadar tutyor bilginiz varsa Allah rizasi için benimle paylaşirmisiniz
Aslaninannesi01 minipanda merhaba şuan ücretini bilmiyorum ama ilk denemede gebe kaldım 1 yaşında oğlum var rapor çıkarma durumunuz varsa çok kolay rapor çıkartıyorlar
DefneninLiya minipanda canım Erhan bey e gittim ben.Bizi 20 milyar masrafa soktu. Tüp bebeğe başlayacaktık yumurtam toplandı fakat gelişmedi. Her şey olup bittikten sonra şimdi dio ki eşine sperm DNA testi yaptır Eeee başta deseydin 500 liralık testi yaptırmadan 20 bin masraf ettirdi. Bı de o kadar igne yedim. orada tayfun bey var ona git o prof oldu yeni ondan çok memnunlar ilk ona gitseymisim çok pişman oldum. Şimdi ne gücüm var manevi olarak ne de maddi…
Zuzununannesi01 minipanda bende o doktor çok iyi diye biliyorum aynı yerde çalışan pınar hocaya gittim iki defa aşılama yaptım tutmadı ma Erhan hoca daha iyiymiş eşim erkek doktora izin vermediği için pınar hocaya gitmiştim
Aslaninannesi01 minipanda ya Bizim yaptırdığımız da tedavi ücreti 7500 su raporlu olduğu için 6000 ödedik bütün muayene ücretleri tahliller ilaçlar gebelik sonrası kullandığım iğnelerle falan 12 000 falan olmuştur ama geçmedi eminim şuan tedavi ücreti 11-12 bin diye duydum eğer rapor çıkarsa bütün herseyiniz dondurma gebelik sonrası ilaçlar falan gitse gitse 20000 gider ortalama belki de daha az kullandığınız dozlara bağlı
Aslaninannesi01 minipanda transfer ücreti dahil dondurma ücreti de 500 tlydi raporlu olunca ilk yıl 318 ödedik şuan raporsuz 700 TL diye duydum
DefneninLiya DefneninLiya eşim dio ki bu ne biçim doktor neden dikkat etmedi böyle bir şeye. Yaptır bütün testleri öyle başlayalım iğneler çok pahalı. Çalışıyoruz hafta için izin durumu çok zor oldu sürekli çağırdı yanına maalesef olmadı benim.Hala çok sinirliyim aylarca toparlanamadik.sen bu duruma düşme cnm
minipanda DefneninLiya tayfum beyin cok olumsuz yorumunu okudum o yüzdem ona nötr kaldım,sizn sperm sorununuzmu vardı morfoloji kaçtı sayı kaçtı tup bebek denerken
Melekkkkkkar DefneninLiya ben tayfun beyin hastasıyım şimdiye kadar çok memnunum hatta benim sağ tüp enfeksiyonluydu onu almadan tüp bebek yapamam dedi ameliyat 10 bin dedi önce dedim para için mi sonra güvendim hatta bir hastasına ameliyat demis benim gibi tup sorhnu varmış ben tüp bebek yapmam demiş oda doktoru dinlememiş acibademe gitmiş yapmış tutmamış pişman olup tayfun beye ameliyat oldu ikiz bebeği var yani beni doktorum wgwr paragöz olsaydı beni ameliyat etmeden önce tüp bebek yapardı tutmayinca aa sende bu var gel ameliyat ol öyle tekrar tüp bebek diyebilirdi çok şükür ameliyatını oldum 6 eylülde de transferim car simdiye kadar memnunum elinden geleni yapıyor güler yüzü de ayrı hoş
DefneninLiya DefneninLiya Ama diğer ameliyatlari güzel yaptı hakkını yiyemem histerekobi oldum adet sancım çok oluyordu o kesildi. İlerde düşük olmasın die yaptı ameliyatimi.
minipanda DefneninLiya bizim morfoloji en son 10 du ,yinede yaptırmayı düşünüyorum o testi ,acaba fiyat ne kadardır
DefneninLiya minipanda sperm testi istedi her şey normal dedi. Yumurtalarim toplandı 5.gune ulasamadilar sonra sperm DNA hasar testi istedi En başında isteyeceği şeyi sonda istedi.Biraktim ben de bu doktoru.
Aslaninannesi01 DefneninLiya eşinizin sperm testinde bir problem gözükmedigi için istememiştir mesela benim eşimin ileri hareketli %0 di morfoloji %2 ydi genetik testi sordu biz yaptrmstk öncesinde bir sıkıntı olmayınca direk tedaviye başladık
DefneninLiya Aslaninannesi01 ben Osmaniye’den geliyorum bunu da kendisine belirttim .500lira test parası nerde 20 bin lira nerdebenim yaşadığım üzüntü yediğim iğneler hala maddi manevi toparlanamiyorum. Biz ne gerekiyorsa yapalım dedik doktora güvendik ama çok yanlış yaptı.Her şey bu kadar kolay değil hele ki şu zamanda.
Aslaninannesi01 DefneninLiya kesinlikle haklısın sürecini biliyorum bende kadirlideyim konuşmuştuk daha önce söylemek istediğim şu mesala düşükler olmadan pıhtılaşma testi de yapılmıyor yanlış birşey ama maalesef prosedür diye yapmıyorlar genetik teste o şekilde inşallah bundan sonraki sürecin daha güzel geçer