Meleklerimm11 Bu miniğe tahmin varmı doktorumuz yanılma payıyla erkek dedi bi oğlum var 15 aylık :)) bi kızım olsun cok isterdim
Semilk05 Meleklerimm11 15 aylık mıııı 🥹🤭 sanırım haftalık diyecektin canımmm parmak hesabı yapıyprım olmuyor 😂
Semilk05 Meleklerimm11 ahh pardon hızlı okuyunca dedim noluyor 🫣🫣 benim 12. Haftada kız demişti bu sene kız senesi diyorlar😂 rabbim nasip etsin inşallah sana da canım
zhrvtn Banada tahminde bulunur musunuz ☺️