Ogretmen_Anne_ Kızlar annemde yumurtalık kisti olduğunu yumurtalığında kitle varmış dedi doktor bu süreci yaşayan ve atlatanınız var ise nasıl bir süreçten geçtiniz?
Nujinkanat Bende de var di yumurtalık kisti Sürekli doktora gidiyordum ama Doktorlar ne yazık ki bir şey yapmıyorlardı sadece adet düzensizliği için ilaç yazıyorlardı bana başka bir şey demediler şu an geçti mi bilmiyorum Bir yıl oldu daha yeni hamile kaldım