Cgdmustn Merhaba arkadaşlar 29+5 haftalık doğum yaptım bebeğimi kaybettim ikinciyi düşünüyorum sezeryandan sonra hemen hamile kalan var mı varsa herhangi bir sıkıntı oldu mu Bebeğimi martta kaybettim 5 Ay oldu
Havva-21 Cgdmustn ben aralık ayında dış gebelik geçirmiştim sezeryan gibi ameliyat etti beni, suan 12+5 hamileyim doktorum bişey demedi.