Bende 3 hafta önce çektirdim ama doktorum çekindiğim ay korunmamizi istemedi ısrarla sordum rasyosona maruz kaldım korunmam gerek mi diye gerek görmüyorum çok çok düşük bı rasyon korunma devam et demişti. Demekki her doktorun kendince düşünceleri farklı 🤗