19092021 38+2 nişan geldi bel ağrım var ishal oldum ve midem çok bulanıyor normalde bulanmaz sizce doğum belirtileri mi
Ogrtbusra 19092021 herkeste farklı oluyomuş canım annem söylemişti de teyzemde kusarak rahimde açılma oluyomuş herşey olabilir😁
ipekveatlas 19092021 benim ebem demişti ki doğum yapacağın gün zehirlenmişsin de miden bağırsakların bozulmuş gibi ishal olursun. ben de öyle olmadı ama bel ağrım vardı evet bi de kan gelmişti
19092021 ipekveatlas midem bulanıyor ishal de oldum başım ağrımıyor da bi ağır gibi sanki nişanım gelmişti zaten iki gündür arada geliyor hala bi bakayım bu bulantı ve ishal devam ederse doktoruma yazayım
ipekveatlas 19092021 inşallah bi avazda kurtulursun canım. bu arada 19 eylül doğum günüm dikkatimi çekti😅