Merhaba sevgili anne adayları,
Daha 3 haftalık hamileyim ve yeni öğrendim bundan öncesinde yaklaşık 4 senedir panik atak ilacı kullanıyordum ve bebek düşünmeye başladığımızda ilaç içmeyi bıraktım benim gibi olan var mı bebekte ilerleyen zamanda bir sıkıntı çıkar mı? İlacı bıraktım fakat çok yan etkilerini görüyorum baş dönmesi vücut uyuşukluğu vs. Yardımcı olursanız sevinirim ☺️