Kızlar yardımcı olur musunuz. Dün 38+1 dr gittim bebeğimin kilosu 3150 gr. Doktorum çatı muayenesi yaptı normal doğum açısından sıkıntı olmaz inşallah dedi. Ve 2 cm açıklık vardı. Bende ağrı,belirti fazla yok arada bir oluyor o kadar. Doktorum eğer salı gününe kadar (o zaman 39 hafta olacak) sancı,su falan olmasa bile gel salı günü yatışı yapalım ,seni çok yormadan suni sancı ile doğumu başlatalım dedi. Bebek kilosu biraz geride 40. Haftayı beklemeye gerek yok dedi. İlk gebeliğim pek bilgim yok. Bu şekilde yapan var mı. Yardımcı olur musunuz 🙏