Kizlar dun post açmıştım vajinada yanma var diye bugün doktora gittim idrarime bakti temiz dedi vajinamin içini muane etti ornek felan almadi gorunurde enfeksiyon yok dedi yanma hormonlardan kan akişinin vajinada hizli oldugu icin yanma olur dedi okadar tuhafıma gitti neden örnek almaya gerek duymadi aceba idrarden görüyormu mantar baska enfeksiyonlari