Merhabalar pazartesi günü normal doğum yaptım ☺️ Doğumum çok güzel geçti fakat dikişlerimde cok ağrı yaşıyorum. Normal oturma pozisyonunda bile duramıyorum. Makata doğru morarmam var normal mi bu durum benim gibi yaşayan var mı ? Birde dikişler ne kadar sonra iyileşiyor.