nsldgnnn ben 58 le hamile kaldım 26. Haftada 67.5 olmuştum doktor fazla demişti 30. Haftada yine gittim yani dün 68.3 olmuştum dengelemisim Allah’tan ama ben de hakkını verenlerdenim maşallah herşeyi yiyorum hiç bulantım da olmadı en baştan beri😂 iki ay da nolurum bilemem