Aleyycskn Merhabalar güzel anneler❤️ bebeğim 6 hafta 2 günlük yarın ilk kontrolümüz var çok korkuyorum boş gebelik vs. Çıkacak diye yani beta sonuclarimiz da iyi gibiydi ama yine de bebegide kalp atışını da hiç görmediğim için insan bi korkuyor. Biz çok uzun zamandır evlat sahibi olmayı çok istedik çok şükür rabbim nasip etti. Dualarınızda bize de yer verirmisiniz❤️
umena Aleyycskn tabi ki 💘 ama duymamazsan da gerilme bazen 7 haftada duyuluyor 10 haftaya kadar müddeti varmış
_elifmehmet_ Aleyycskn dualarım senin için canım rabbim evladını sana bağışlasın ve isteyen herkese nasip etsin güzel haberlerle dön inşaallah
Zeynepaydin20 Aleyycskn ay bende çok korkuyorum benimde ilki dış gebelik oldu cuma günü kontrole gitcem inşallah kalbini duyabilirm 🤲🙏
_orhanbusra01 Aleyycskn İçini ferah tut canım bu durumlarda psikoloji çok önemli, iyi düşün iyi olsun bend iki tane kaybim var şimdi hamileyim 9+2, kalbini 6+3te duydum bend senin gibi korkuyordum yine bsey olursa diye ama iyi düşün iyi olsun dualarım seninle 🌸
Glsahefe Bende idrarda ilk pozitif gördüm adetim bir gün geçince kan testi verdim beta 163 çıktı şuan 3 haftalık hamile gözüküyorum ama aynı korku bende de var kontrolede haftaya gitmeyi düşünüyorum inşallah bi sıkıntı çıkmaz